10 mars 2011

Godmorgon!
Håller på och packar just nu, av nån konstig anledning ser det ut som ett bombnedslag på golvet breve min sida av sängen :) Det blir så när man lever i en resväska... Har just duschat och ska snart äta lite. Sen får vi se om pappa kan köra mig till båten eller om jag måste ta bussen. Och på tal om bussen så måste jag också kolla vilken tid den går!
.
Mitt nackspärr är bättre idag som tur är, men inte helt bra. Hoppas hoppas det är lite folk på bussen så att jag kan få hela baksätet för mig själv, det är lite skönare för nacken att kunna ligga där än att sova halvsittandes i en stol...
Men nu ska jag fortsätta packa, trots att jag mycket hellre skulle stanna här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0