18 mars 2011

Halloj!
Nu har jag landat i Helsingfors! Eller ja, jag kom ju hit redan 11 och har hunnit gå på stan i 5 timmar! Puh, helt slut nu... Tåget var i tid och allt gick bra, ända tills jag steg av tåget.. Jag gick upp till busshållsplatsen som är ovanför posten där 42:an gått tidigare. Men nu gjorde den inte det. Och eftersom jag ju inte kunde veta vilken väg den tog nu (då den ju uppenbarligen ändrat rutt) så gick jag till "Skillnaden" där den haft sin startpunkt. När jag väl var där, svettig och glad att vara framme, så finns det ju ingen "Skillnaden" kvar!!! Ringde Henni och var lite ledsen och fick veta att bussen nuförtiden går utanför tgstationen.. Så jag fick snällt traska tillbaka..
.
Jaja, alltid ska man ju ha nåt kul att berätta :) Nu ska jag spela SkipBo! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0