21 mars 2011

Just nu sitter jag och väntar på att Henni ska komma hem så vi kan börja laga mat. Jag hoppas hon kommer väldigt snart för jag är hungrig och har en öppnad chokladplatta bredvid mig... Ingen bra combiation :)
.
Förmiddagen har spenderats på stan tillsammans med Lotta! Det var jättekul att träffa henne och hinna prata lite! Blev i alla fall en lunch, lite traskande runt på stan och sen en fika innan hon måsta springa iväg igen. Imorron blir min sista dag här i huvudstaden, 18.30 tar jag tåget upp till Vasa igen. Men jag har några roliga dagar framför mig där också, Pampas-veckan börjar nämligen idag! För mig brukar det vara torsdag, fredag och lördag som gäller! Får se vad som händer i år, det vet man aldrig! Men jag ska hålla er uppdaterade så gott det går :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0