Att hålla sig uppdaterad

Som väääldigt många andra tjejer så följer jag en del bloggar och håller mig såklart uppdaterad om vad som händer. Men, mitt eget bloggande känns ibland väldigt tråkigt, enkelt och "ohäftigt". Till min hjälp brukar jag då kika in på Designa Din Blogg för att få lite tips och idéer. Men det händer ju (tyvärr) lite för sällan och idag när jag fick för mig att kika in där upptäckte jag någonting som jag funderat på länge! Nämligen att tidsinställa inlägg.
.
Jag vet inte om jag någonsin skulle haft nytta av det, men det är ju onekligen en bra funktion. Jag vet att den inte har funnits på blogg.se tidigare, men nu har den dykt upp, rakt framför ögonen på mig, utan att jag fattat.
.
.
Så här ser det ut när man skriver ett inlägg, och där var pilen pekar finns en liten kalender. Där kan man välja när man vill att inlägget ska publiceras. Jag har bara trott att den är där för att man ska veta vad det är för datum :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, det är bra att du hänger med Fanny! ;D Jag har visserligen aldrig använt den ändå tror jag, men visst är det ju bra att det finns! :)



Men shit vilken lyx med sushi 3 gånger på en vecka! Jag har inte ätit sushi sedan september, och vi som brukade laga egen lite nu och då... Det har liksom bara inte blivit av. Illa illa!

2011-03-28 @ 22:35:29
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0