Borta imorgon

Imorgon far jag till Stockholm över dagen. Tar första båten på morron men sen vet jag inte riktigt vilken tid jag kommer hem, det beror på hur mycket tid jag orkar spendera i Stockholm :D Hoppas det är varmt och vårigt där!! Här hemma är det i alla fall mer vår än i Vasa. Gatorna är snöfria och vårblommor har tittat fram! Dessutom har dom sopat bort allt grus från gatorna, hur skönt är det inte att gå på bar asfalt, och inte på en grusväg!?! Speciellt i högklackat...
.
Här är i alla fall en bild tagen från fönstret hos mamma och pappa, isen ligger kvar på Slämmern, men gatorna är snö- och grusfria!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag längtar till isen på Slemmern går... DÅ är det vår på riktigt! Jag stirrar på den varje dag genom köksfönstret och hoppas att det ska hjälpa, men det verkar inte göra så stor skillnad :P

2011-03-31 @ 15:43:52
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0