Duktiga Fanny!

Måndag igen, dags för nya tag och ny energi :) Hehe, men faktiskt så har jag varit riktigt duktig denna lediga måndag! Har varit till Tritonia och läst och skrivit lite till en uppgift (tog faktiskt 2 timmar!) och sen har jag lånat böcker till gradun! Nu ni, nu ska jag börja!
Efter Tritonia for jag och beställde klipptid så på onsdag morgon sätter jag på mig min nya vårfrisyr!! Längtar!
Nu har jag just skrivit klart mitt första utkast till forskningsplanen för gradun. Känns så himla bra! Har haft jättesvårt att komma igång, men nu har jag tänkt på det så himla länge att inspirationen faktiskt har infunnit sig! Bra va!
.
Tänkte ta mig ut på en promenad nu innan det är dags för lite middag. Jag hoppas att det skulle hjälpa lite mot min mensvärk också som kommer och går i smärtvågor. Det brukar ju hjälpa att träna! Får passa på att gå nu när en våg just har lugnat ner sig, innan nästa kommer. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0