En liten update från Umeå

Hej hej!
Någon kvar där ute som läser min blogg? :)

Tänkte berätta lite kort vad vi gjort här innan jag bänkar mig framför TV:n. Igår for vi ut till deras nya stuga. En jättefin tomt vid en liten sjö. Stugan med utsikt över sjön är en liten backe upp från stranden. Blir nog riktigt härligt i sommar!
Sen igårkväll var jag och Peter och såg Black Swan på bio. Helt bra film, man blev lite lurad :) Och rädd!

Idag har vi traskat runt på stan lite. Jag och kusin Lina var till bibban och hittade en bok till henne, sen hjälpte hon mig att hitta sommarskor! Jag har hittat 3 par! Så nu ska jag bara se om jag hittar en bikini imorn så har jag det jag kom hit för att köpa... Vi får se.

Imorn blir det en lunch med mina IKSU simtränare och sen får vi se om det kanske blir ett besök på sameveckan. Vi vet inte riktigt vad dom har där men några aktiviteter ska dom ha i alla fall. Sen på onsdag åker vi tillbaka hem igen. Kommer nog inte att uppdatera innan det tror jag, så kika in på torsdag igen!

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Jag läser fortfarande din blogg :) Jag har vela sett Black Swan och nu när du säger att den var bra vill jag se den mer. Och jag måste också hitta en bikini. Tror jag ska ta mig en titt hos victoria's secret :P



Kram

2011-03-09 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0