En ny film bland favoriterna

Här kommer ett litet filmtips! Igår på båten tittade jag på den nya filmen Burlesque med Cher och Christina Aguilera. Kortfattat så kan man säga att ca 70% av filmen bestod av sång och dans! Jag älskar sånt! Jag blir så avundsjuk, om bara jag kunde dansa sådär... :( Dessutom har jag alltid varit lite fascinerad av den tidsepoken som både Moulin Rouge och Burlesque avspeglar. Kvinnorna hade så fina kläder, fint hår och smink. Sen att resten av förhållandena kanske inte alltid var så bra är ju en annan sak, men skulle jag få välja en tid att resa tillbaka till så skulle det vara det!
.
imdb.com
.
Men hur som helst. Jag rekommenderar Burlsque för dig som gillar filmer där det dansas och sjungs mycket! Själva handlingen är rätt enkel och förutsägande, men det bryr jag mig inte om! Nu ska jag ut och gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0