In da skool...

Vilken påhittig rubrik... Men ibland är det så :) Har just skrivit klart ett skolarbete och nu ska vi bara döda tid fram till 14 då vi har en föreläsning. Får se till att äta långsamt bara, och det borde ju inte vara några problem :P

Ikväll kör pampas igång på riktigt för mig. Är ledig imorron så det är perfekt! Vet inte än vad som händer ikväll, tidigare har det varit Ollis men vi får se! Förra året tog jag nästan inga bilder alls, så i år ska jag verkligen försöka komma ihåg att fota! Det är kul att minnas sen :) Dessutom kan det här vara min sista pampas så jag måste ju ta till vara det!!

Nu blir det lunch! Får se när jag hinner uppdatera nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0