My house wine is milk!

Damdidam... Har tråkigt :( Väntar på att Peter ska komma hem från Sverige så vi kan prata. Sen ska jag på nåt smart sätt lyckas döda lite mer tid, var inte alls trött inatt när jag skulle sova (hur kan det komma sig, det har ju varit pampas!!) så jag har mest bara legat och vridit mig. Och dagen som började så bra med städande, dusch, tvätt och sushi till lunch! Men sen satte jag mig framför TV:n och här sitter jag ännu :)
.
Den här skylten har jag inte sett förrän i torsdags :) har den alltid varit där??? Det är alltså på Ollis...


Kommentarer
Postat av: mikaela

var där finns den? jag har heller aldrig märkt den :O

2011-03-28 @ 17:49:09
URL: http://yllestrumpa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0