Nuuuuu kööööööööör viiiiiiiii!

Pampas har börjat riktigt ordentligt och riktigt bra! Vi samlades hos mig igår innan vi drog till Ollis vid 9. Jag tror inte att det blev helt fullt där men så himla roligt! Har faktiskt massa bilder!! Kom hem vid 3 så det var en rätt så lång kväll :) Idag sov jag till halv 1, välbehövligt... For till torget och tittade på olympiaden och sen hem och duscha, äta, vila och försöka tagga om! Snart börjar det bli bra! Ska till Ika ikväll och sen blir det Fontana. Lägger upp några bilder från igår nu, men det kommer nog mera sen!
.
Jannika och John, ganska tidigt på Ollis
.
Robin och Ika, också ganska tidigt på Ollis
.
John, jag och Chriso, lite suddigt men det kan man väl säga att beskriver kvällen ganska bra!
.
Gänget som hjälpte mig göra kvällen bäst!
.
Lite senare på dansgolvet!
.
Ganska sent, precis efter att Chriso å John hjälpt mig upp från golvet :) Men roligt var det!
.
Nu drar jag snart iväg på fest! Imorron kan det bli tajt med bloggandet, men vi får se, kanske jag hinner! Annars på sönda... Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0