Potatisgröt!

Godmorgon!
Min morgon blev inte som den skulle... Jag hade klockan på 8.30 och när den ringer så vaknar jag utvilad och pigg! Men sen helt plötsligt så vaknar jag 9.40 istället!! Typiskt, borde ha stigit upp direkt istället för att ligga och titta upp i taket en stund...
.
Men nåja, inte var det så farligt förutom att jag kanske kommer ha svårt att sova nästa natt. Men idag har jag lite program inbokat. Om några timmar ska jag till min gamla gymnasieskola och berätta om studierna vid PF! Jag tror att det kan bli riktigt kul, bara det kommer någon och lyssnar :D hehe. Sen ikväll ska jag och Peter till mamma och pappa, vi ska äta stekt potatisgröt!! Mmm så gott! Har ni ätit det nån gång? Peter har inte gjort det så vi får se vad han tycker :D haha!
.
Men nu ska jag försöka sätta igång med det tråkiga, nämligen skriva en 4-sidig uppsats...Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0