Så ska det låta!

Ikväll är det "Så ska det låta" på Ollis. Ska dit och kika lite men för övrigt blir det en lugn kväll ikväll ännu. Det börjar först kl. 21 men det brukar bli fullt rätt tidigt så man måste se till att vara där i tid. Sen blir det några timmars väntan, och sen är det liksom inte riktigt party party där medans programmet pågår utan man sitter mest och lyssnar. Så det är inte riktigt läge att festa... Och sen att ja har skola 8.30 imorn bidrar ju kanske lite också :D

Idag har jag börjat dagen med gradu-handledning. Vi satt ganska länge och nu har jag en del att gå vidare med! Känns bra! Glömde min dataladdare hos Henni så nu sitter jag vid min gamla dator. Tur att den fungerar! Dock så är den extremt långsam, så allt tar lite extra lång tid... Men när jag nu bloggar från gamla datorn så tänkte jag att jag ju kan lägga upp en gammal bild också :) har ju alla gamla bilder på den här datorn!


Det här är från Stockholm summer games, 2006 tror jag, alltså ganska länge sen :D Jag var med som ledare då. Jag var med två år tror jag, och jag har för mig att båda veckorna var rätt så varma! Lite skillnad mot hur det är här i Vasa nu, vem beställde snö liksom????? Morr...

Men nu ska jag se till att få in makaronilådan i ugnen.. Vi hörs senare/imorron/eller nån annan dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0