The notebook - Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Här kommer ännu ett filmtips. Det är ingen ny film direkt, men jag har inte sett den förrän nu. Det är en mycket vacker kärlekshistoria, vacker och väldigt sorglig. Jättebra, men kanske inte den bästa filmen att se när man just åkt ifrån sin kärlek och sitter på båten med en massa annat folk... Fick kämpa mot tårarna många gånger, men i slutet kunde jag inte hålla igen mer...
.
.
Nu kommer det lite klyshor och annat kärleksprat, så läs inte vidare om du inte gillar sånt :)
.
Såna här filmer väcker alltid en massa känslor hos mig. Jag tror på kärleken, på äkta kärlek, och älskar filmer som handlar om det. Det är så jag föreställer mig att mitt liv ska vara, fullt av äkta kärlek, och jag hoppas att det kommer vara så för alltid! Jag trodde att jag visste vad kärlek var, men när jag träffade Peter märkte jag att jag inte hade en aning! Så som jag känner för han trodde jag inte var möjligt. Och känslorna tycks inte kunna sluta växa.
.
Just nu blir jag lite extra berörd av såna här filmer. Det känns som att det blir jobbigare och jobbigare att åka från Peter för varje gång, trots att det inte alls är länge tills vi ses, inte ens länge tills jag flyttar hem på riktigt! Men av någon anledning blir det tyngre och tyngre för varje gång.
Så, jag som alltid varit en lipsill till kärleksfilmer är nu värre än någonsin...
.

Jag sökte dig och fann mitt hjärta.
Jag älskar dig Peter.


Kommentarer
Postat av: Henni

Aaaww.. :)

2011-03-16 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0