Lättlagad god mat och kvällens planer

Just nu sitter jag och äter min supergoda Tacopaj! Den går i princip inte att misslyckas med (även om jag typ gjort det en gång). Det går om man sätter i för mycket ost :) Nej, men så här gör man:
  • en färdig pajbotten
  • 400 g köttfärs
  • en påse tacokrydda
  • 4 dl creme fraiche
  • 2 dl ost (eller lite mer, men obs, LITE mer!)
.
  • stek köttfärsen och krydda med tacokrydda
  • häll det i pajbotten (som kan behöva förgräddas lite)
  • blanda creme fraiche och ost och häll det överst
  • grädda i ugnen!
Voila! (eller hur det nu skrivs!)
Lättlagat och gott!
.
Ja som ni ser så är det en massa plugg under pajen... Men nu är det slut med det. Nu ska jag äta, och sen till Robin och se på hockey och dricka några goda kalla med några vänner! Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0