Nautical öppnar igen!

Hej hej hej på er! Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag går och lägger mig. I kväll har jag varit och ätit på Nautical. De öppnar officiellt i morgon (onsdag 1 juni) men dom hade en servering för släkt och vänner ikväll för att komma igång lite innan det smäller på riktigt! Och eftersom jag har lite inside-information så kan jag ju säga att killarna (Peter, Adde och Joppe) har jobbat fruktansvärt hårt, och det syns! Det syns i menyn, i maten, på toaletterna och framförallt i upplevelsen! Så far nu för all del dit och ät en (eller flera!) lunch eller middag! Du kommer att gilla det!
.
Jag har inga bilder på maten, jag var alldeles för upptagen med att äta den. Så vill du se på den så får du fara dit och äta! Men efter maten, då solen började gå ner (inte glömde jag väl säga att de har stans absolut bästa utsikt också?!?!), så lyckades jag knäppa en bild.
.

Fin va´?! Mmm, jag vet...
.
Så iväg till Nautical och ät, njut, berätta för andra och gilla på Facebook --> Gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0