Dagen efter

Puh, det där med HIT var inte att leka med. Idag har jag ont, i lår, rumpa och vader. Och i morse var jag och tog rabies vaccin, så nu har jag ont i armen också. Men sånt är livet! I dag har jag skrivit gradu, jobbat på Air Åland och sen varit tränare och nu sitter jag och dricker glögg. En helt okej tisdag kan man säga. Eller förrästen, mer än okej, vi åt ju oxfilé med potatiskroketter och mustapekkasås och drack julmust till det, SÅ gott!
.
Vet ni förrästen vad jag önskar mig i julklapp? Jo detta. jag misstänker dock att jag inte skulle ha tid med det innan jag åker iväg till Tanzania... Men sen kanske!
Bilden är från deras hemsida som ni kan klicka på ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0