HIT

I dag har jag varit på HIT på Avancia. HIT är en förkortnign av High Intensive Training och det var första gången jag provade på det. Och herrejestanes vad det var jobbigt! Jag var tvungen att hålla igen lite då jag varit sjuk en vecka och inte tränat på två, men det var definitivt en hit och jag ska absolut gå på det igen och ta ut mig ännu mer! Nu har jag fastnat i soffan framför ett gammalt avsnitt av Project Runway, men så fort det är slut ska jag nog gå och duscha.
.
Måste ju träna nu så att jag orkar klättra i lite hörgre berg sen i Tanzania! :)
Och jo, om nån undrar vad HIT riktigt är, så kör man 40 sek jobb + 20 sek vila, hela passet. I dag var det 50 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0