Muskler och kroppsfett

Idag har jag varit på Godbymässan och kikat runt. Jag har deltagit i så många tävlingar och lotterier som jag bara kunde, fikat med några fastrar och samlat på mig en massa broschyrer. Sen testade jag också på att mäta muskler och kroppsfett hos Alia. Det var bara ett kort test på 15 minuter så om man vill veta mer om t.ex. vitamin- och mineralbalansen, stressnivå m.m. så måste man boka in en längre konsultationstid. Men av denna lilla 15-minuterskoll så fick jag i alla fall veta att mina muskler och mitt skelett mår bra, bättre än medelvärdet! Så det var ju kul! Dock så var min fettprocent lite låg, 13,5 %. Efter att ha googlat runt lite så har jag kommit fram till att jag är undernärd... Typiskt... Så hon uppmanade mig att äta mera fett, men nyttigt sådant i form av olivolja, avocado och nötter. Men det är ju gott så det blir nog inga problem!
Fotat från tåget i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0