Mys i höstmörkret

Så här i höstrusket passar det väl bra att titta på Red riding hood. Den var lite skrämmande faktiskt! Bara det att jag slog till mig själv när jag slog händerna för ansiktet säger väl att det var lite läskigt ibland... Nu har vi dock övergått till något lite lugnare och tittar på Copycat singers :) Ska dock försöka gå och sova rätt tidigt idag, ska upp på jobb till 5.30, som vanligt på måndagar... Får se hur det går bara, sov ju till halv 12 i morse...
.
I dag har vi tänt första ljuset i adventsstaken. Snart borde julkänslan börja infinna sig.
Kanske nästa helg, då tänkte jag julpynta.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fin! De hade flera olika med tomtar på på Sparhallen :D Fast där satte Christofer stopp ;P Haha

2011-11-27 @ 22:08:51
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0