På biblioteket

Denna morgon var det visst inte en bra dag att stiga upp 5 på morgonen på. Så här lät det när jag skulle meddela passagerarna om att de fick gå ombord på flyget till Stockholm:
.
Air Ålands flyg till Helsingfors är nu redo för ombordstigning. Nej, jag menar Stockholm!
Air Ålands flight to Stockholm is now ready for ombordstign... öhm, nej, ombor... Äh, Air Ålands flight to Stockholm is now ready for boarding.
.
Mycket lyckat... Tankarna var nog kvar i den varma sängen :) Men ett litet morgonskratt blev det i alla fall! Sen blev det ett yogapass på Avancia innan jag for hem och åt frukost.
.
Nu sitter jag på biblioteket och försöker koncentrera mig på gradun. Men mest sitter jag och flinar åt en man några bord bort som sitter och dricker öl :) Han har gömt den mellan benet och väskan, men jag hann nog se Pirkkas märke på burken då han diskret öppnade den :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0