Ute på vift

Hej hej från Vanda! Ska jobba på flygfältet här i morgon så jag flög hit i dag för att vara med och se hur det går till här. Just nu ligger jag i sängen och tittar på Parlamentet, men jag ska nog sova snart. Måste upp tidigt och äta hotellfrukost ju! (Det var ju därför jag tackade ja till det här, eller hur? Hehe) Och kanske bäst att jag låter Peter sova ensam en natt så han får lugna ner sig lite. Haha, nej oroa er inte, jag skojar! Han råkade bara boxa till mitt ögonbryn med armbågen i natt (i sömnen) så i dag är det lite ömt :) Men jag vaknade inte när han gjorde det så jag sov nog rätt så tungt! Så bäst att jag stänger ner här nu och sover lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0