Vad gör man inte för att må bättre

Från början hette det här inlägget "Vad gör man inte för att slippa en förkylning" och handlade om hur jag skulle undvika den. Nu är den ett faktum och jag fick skriva om mitt tidsinställda inlägg som jag skrev för 5 timmar sedan :) Så nu ser det ut så här:
.
Jag skrev ju igår kväll om att jag var lite rädd för att en förkylning hotar att bryta ut. Jag har haft lite hosta, en kliande, rinnande näsa och lite småont i halsen, men inget händer. Tills nu. Halsontet har kommit ut på motorvägen och det är väl bara att vänta på febern. Det blir nog till att avboka alla träningspass den kommande veckan och fortsätta dricka detta konstiga te som jag fick av mamma förra året. Det innehåller en massa nyttigheter men smakar tyvärr inte så bra. Men jag dricker ändå, det känns bra så länge jag övertalar mig om att det hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0