Värsta pojkväns akademien

God morgon på er!
Gårkvällen avslutade jag med att titta på Värsta pojkväns akademien som går på TV3. Första avsnittet som sändes för ett antal veckor sedan satt jag och grät, för jag tyckte så himla synd om några av de där tjejerna. Sen tyckte jag också att hela programmet verkade vara en dålig uppläggning. Hör bara på det här: Första pris är 300 000 kr, och en gladare flickvän. Alltså inte en gladare flickvän, och 300 000 kr... Jag hoppas ni ser skillnaden där... Och behöver det ens finnas en prissumma? Sen för det andra så tycker jag det är dumt att deltagarna blir relegerade och får åka hem, vilka problem löser det om jag får fråga?
Nåja, hur som helst så har jag fortsatt titta på programemt eftersom det kommer direkt efter Top Model :) och nu tycker jag att det kan vara rätt lärorikt. Jag menar, hur många par vågar öppet berätta om sina svårigheter i förhållandet? Det är inte den sidan som visas utåt och det gör ju såklart att man inbillar sig att alla par har det perfekt hela tiden. Så är det ju såklart inte, alla par bråkar ibland, det är bara det att man inte pratar om det. Men här blottar de förhållandets svagaste punkt, och kanske vi som tittar kan lära oss något av det, kanske man känner igen sig i något och får sig en liten tankeställare. Jag vet inte, det är bara lite morgonfunderingar som jag har. Någon som har någon åsikt om allt det här?
Jag och min stora kärlek ♥
Och ja, vi har också bråkat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0