Galenskap

Det här kan man läsa om i dagens tidning, och jag blir så arg. Hur kan man!?! Hur tänker man??? I vår är det presidentval, och om Sannfinländarnas Timo Soini blir president så vet jag inte vart jag ska ta vägen... Inte för att presidenten har så mycket makt mer som förut, men ändå. Det är helt otänkbart! Jag har aldrig orkat sätta mig in i någå val särskilt mycket mer än att några dagar innan försöka ta reda på vem jag ska rösta på, pinsamt jag vet, men det här presidentvalet ska jag banne mig ha följt med så att jag vet vem som är min kandidat. Och en sak är säker, det är inte Timo Soini. Så för alla er som kanske inte heller alltid orkar bry er så mycket, rösta på en stark motkandidat till Soni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0