Mysfredag

Den här dagen har jag verkligen fått mycket gjort! Känns det som i alla fall, mest har jag nog bara kört fram och tillbaka. Jag skulle få ha bilen idag, men Peter råkade ta med sig nyckeln till jobbet, så Julia har skjutsat mig fram och tillbaka till Nautical. Jag har varit runt hela stan, och jag menar hela, från norr till söder och väst till öst. Nu är ju inte stan så stor :) men det tar sin lilla stund i fredagstrafiken. Men nu är jag i alla fall hemma och ska plasta in några växter. Sen ska jag börja förbereda middagen. Det blir blomkålssoppa till förrätt (jättegott och enkelt!) och sen gös med parmesanaromsmör och stekt potatis till varmrätt, lite gott vin till det också! Sen blir det mysfredag på Mariebad med tända ljus och bastuviftningar med olika aromer. Efter det mys i soffan med chark och kanske lite mera vin :) Låter inte det helt toppen! Det tycker jag! Önskar er en lika trevlig fredagskväll!
.

Kommentarer
Postat av: Henni

Det låter som en fantastik fredag! :D

2011-10-28 @ 14:33:15
Postat av: Lotta

Instämmer! super mysig! o wow vilken bild! hösten som bäst :)

2011-10-28 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0