Äntligen fredag!

Nu är den snart här, helgen! Inte för att det blir någon större förändring för mig, ska jobb aoch planera lektioner mest hela tiden... Men jag ska också hinna med att hjälpa Lotta flytta, och nog blir det säkert en öl eller två också.

Men innan det, idag, så ska jag hämta min dataladdare!!!! Jippii!! Pappa som skickade den var också snäll och skickade med en gammal kamera som jag får låna tills jag kommer hem! Så nu kan jag börja lägga upp lite bättre och mer aktuella bilder igen! Eller kanske inte bättre, jag vet inte hur bra den är :D Haha, men i alla fall bilder på annat än bara mig hemifrån!

Just nu sitter jag dock på Övis där jag (och alla andra studeranden) har min praktik. Väntar på att klockan ska bli två, då ska jag träffa min handledare. Så får vi se om mina planerade lektioner blir godkända eller sågade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0