Bara 6 timmar sen...

Jag är lite uttråkad just nu kan jag säga... I dag klockan 15 skulle det komma en kvinna hit och hämta mitt soffbord som hon ville köpa, och kanske lite annat också! Riktigt bra att jag faktiskt blir av med en del av det som jag försöker sälja!
Meeeeen, nu är klockan snart 21 och hon har inte kommit. Jag ringde vid 15.30, då sade hon att hon sitter i väntrummet hos läkaren för att få någon medicin mot sin öroninflammation eller vad det nu var, och att det nog skulle ta länge för att det var mycket folk där. Men så här länge????? Då hade hon väl kunnat komma hit först.. Inte så schysst att låta mig sitta hemma hela dagen och vänta på henne sådär.
.
Men slutklagat nu, jag ska trösta mig med lite ölkorv nu :) Och en jamaicansk öl!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, ölkorv och öl lät gott ;)



Wow, 2 kilo, det var inte dåligt! :D

2011-09-23 @ 20:13:32
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, ölkorv är alltid bra! ;)

2011-09-23 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0