För 4 år sedan

Då var jag gulis. FYRA hela år sedan!! Oj hjälp... Orsaken till att jag kom och tänka på det nu var för att det lite nu och då kommer sjungande Hankeiter förbi mina fönster :) Dom har sin gulisintagning i dag och jag hoppas verkligen dom kommer få en kul kväll och några roliga år i Vasa! Det har jag haft, och jag måste nog säga att första och andra året var de klart roligaste! Aldrig i mitt liv har jag festat så mycket, varit på krog så mycket och orkat så mycket efter det! Och aldrig kommer det att hända igen :) Nu bävar man för nästa morgon om man börjar 12, då, för fyra år sedan, körde man all in fast första lektionen var 8.15 dagen efter... Ojoj dom där ungdomens dagar!
.
Men så här såg det i alla fal ut på vår gulisintagning för 4 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0