Grön flagg

Idag har jag varit på kurs. Den handlade om Grön flagg, ett program som daghem och skolor kan få delta i för att skapa en bättre miljö. Typ spara på vatten och energi, hållbar utveckling och sånt miljötänkande. Jag lärde mig nog inget revolutionerande, men själva programmet Grön flagg var nytt så nu vet jag lite om det! Men även om jag kanske hellre hade gjort något annat (påminn mig inte om att jag gjorde det helt frivilligt...) de 3 timmarna så fick jag i alla fall en liten belöning för att jag var där!
Ett nytt USB minne! 2GB! Och ganska fint också. Och faktiskt recyclable :) Loggan är Vasa Övningsskolas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2011-09-23 @ 08:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0