Händelserik vecka

Den här veckan är full av program. Det är inte bara praktiken utan en hel drös med annat som händer. Igår var jag till Ollis eftersom jag var ledig idag. Idag har jag varit till skolan på föreningsmässa och ikväll har PF gulisintagning. Ska iväg dit snart och kika lite, men jag kan inte bli så länge, har lite kvar att planera för i morgon. Sen i morgon fyller jag ju år, på fredag är det sitz, men den ska jag inte på för på lördag har jag en kombinerad födelsedags och avslutningsfest! Jag har bjudit hit en massa folk, men jag tror inte vi kommer vara här så länge. Dom har planerat något hemligt :D Skoj! Älskar överraskningar!
.
Men nu måste jag äta lite om jag ska få i mig någon middag idag! Ha det bra, ska försöka ta någon bild ikväll som jag kan dela med mig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0