Hjälp sökes: kan inte överföra bilder till datorn

Förutom att planera en musiklektion (iiiiik!) denna lördag kväll har jag också fixat en ny design på hela bloggen. Den förra försvann ju spårlöst :) Men säg till bara om ni hittar något fel.
.
Men över till ett annat problem. Jag får inte över mina bilder från kameran till datorn. Det har gått helt bra i en vecka, men nu plötsligt så slutade det fungera. Jag har ju en MacBook Pro och jag sätter bara in minneskortet från kameran i ett litet hål och så startar överföringen av sig själv. Men nu gör den inte det. Jag har försökt söka efter minneskortet men det går inte heller. Någon som har en aning om vad felet kan bero på och vad jag kan göra åt det? Känns lite trist att när ja nu faktiskt fått kameran uppskickad så kan jag inte lägga in bilderna på datorn...Så snälla, hjälp mig!
.
(Och nej, jag har ingen sladd, den är på Åland. Jag kan såklart be Peter ta den med upp när han kommer nästa helg, men det skulle vara bra innan det, har lite viktiga saker jag skulle behöva få till datorn...)

Kommentarer
Postat av: Bitte

På min blogg kan du vinna Kenza 7 Jackan



http://bittestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0