I morgon smäller det

.
I morgon ska jag ha mina första lektioner på praktiken. Jag ska ha 30 sammanlagt så jag har många lektioner på mig att bli den där perfekta läraren :) Haha, nej, med det målet kommer man nog inte att klara ens sitt första år... Men det känns helt bra än så länge, jag känner mig rätt säker på mina lektioner.
.
Dagens jobbigaste var faktiskt att gå och handla, två gånger, hungrig... Ni vet hur affärerna alltid placerar chips och godis så att man måste gå förbi det. Och det brukar inte gå så bra ihop med det där att handla hungrig :S Men, jag har ju mitt förbud, och jag klarade det :D Men jag har inte blivit av med suget ändå på hela kvällen, fast jag tror att det beror på det som kallas lingonvecka... Det blir en tuff vecka känner jag :)
.
Men början på veckan ska jag avsluta med de underbara Hollywoodfruarna. Just nu ligger jag i soffan och skrattar för mig själv. Ni kan ju själva gissa vem som släppte ur sig denna härliga kommentar:
.
Har du något bra tips för att inte få läppstift på vinglaset då man dricker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0