Inget Ollis ikväll

Var nog på väg en stund, men det blev ändrade planer. Höll mig nykter idag för att jag ska till tandläkaren i morgon kl 8.00 :) Och ni vet hur det är när andra är fulla och man själv är nykter. Ibland går det bra, ibland inte. Idag var en sån dag då de fulla Som tur var så var inte alla fulla) inte riktigt orkade lyssna på vad de nyktra sa :) Man känner sig ju så dum när man pratar och märker att ingen faktiskt lyssnar... Så jag tänkte att det nog knappast blir bättre på Ollis, och gick hem :D Sparade dessutom ca 10 €, och det är inte fy skam. Det behövs för vårens äventyr!
.
Bilden har inget med inlägget att göra. Men jag saknar Syster-Yster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0