Lite mera lördag

Jag har svårt att släppa den här fina dagen! Men jag måste bara få dela med mig av en riktigt fin present som jag fick! Med förklaringen att det här är för att du ska komma ihåg Vasa fick jag detta:
Några stenar med fina ord och minnen, samt ett halsband med en sax :) För den som inte varit med så länge vet kanske inte att min utbildning brukar kallas för klipp och klistra! Det är såna här presenter som betyder lite extra, någon som faktiskt har tänkt till lite!
.
Sen fick jag också en massa annat fint, 2 muminmuggar (i samma stil som de jag köpte för några veckor sedan), vinglas, presentkort (de bästa var helt klart de personliga från Peter med olika saker, t.ex. massage, toalettstädning och middag) samt en massa fina kort! Här är några:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0