Lite otur botar man med shopping...

Update angående "the candy-stop": Hanna tycktes sugen på att haka på och kom med den smarta frågan gällande glass. Men eftersom jag känner mig själv allt för väl så vet jag att jag skulle missbruka glass om jag tillät det, så nej, glass är förbjudet!
.
Ujuj, jag vet inte riktigt än vad jag ska tycka om den här dagen. Jag cyklade till skolan, och 2 sekunder efter att jag börjat cykla så började regnet ösa ner... Så jag var helt genomblöt om benen när jag kom fram (tur att jag hade regnjacka i alla fall!) Sen skulle jag kopiera lite papper, men mitt kopieringskort var tomt och han som säljer mera kopior var inte där, trots att han skulle det :( typiskt. Så jag for till stan och kom hem med detta:
.
.
Och nu vet jag inte om det var bra eller inte :) Klart det var snyggt det jag köpte, men hade jag råd? :) Haha, nåja, jag betalar ju faktiskt min sista hyra på måndag!

Kommentarer
Postat av: Ika

Det handlar om prioriteringar och shopping ska man prioritera då & då, så är det bara :)

2011-09-01 @ 15:17:21
URL: http://ikke.papper.fi
Postat av: Semlan-Foto

sv; tack :D

2011-09-01 @ 18:36:50
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var du helt klart värd! Jag skulle också behöva trösta mig med lite shopping idag, men jag har bara knappt 40 euro kvar att leva på resten av månaden eftersom jag råkade shoppa en halv hundvalp i måndags... (Eller alltså det blir en hel hundvalp, jag betalade bara halva nu, resten blir vi rånade på 18e oktober när guldklimpen anländer till Arlanda ;))

2011-09-01 @ 19:44:45
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0