Lördag 17 september

Goood morgoooon! Så skönt det var med sovmorgon! Och ledig dag! Tänk vad länge sen det var som jag kunde sova så länge jag vill, ligga och dra mig, läsa en bok och sen först stiga upp och äta frukost i lugn och ro! Aaaah, nu är jag nog redo för kvällen! Men den ska jag berätta om sen, först ska jag berätta om igår :)
.
Lotta och jag bestämde oss för att det var dags att gå på bio! Vi gick och såg Bridesmades, riktigt kul var det! Sen lagade vi god mat och bjöd över Jani på lite vin (fast han var den som fick fara och köpa den :) ). Det slutade med att vi drack både minttu-kakao och passoadrinkar! Som tur var så blev det inte så sent, men kul var det! Vi värmde bara upp för ikväll liksom! Men på tal om ikväll, nu ska jag gå och duscha.
.
Bild från Rockoff i somras. Snart kommer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0