Lördagskvällen

Här är jag igen! Det har stått lite stilla här några dagar, och jag har faktiskt något att skylla på: Peter :) Han kom hit efter min fest i lördags och far inatt, så jag har tillbringat all min lediga tid med honom! Vi har myst, strosat på stan, ätit lite här och där och myst lite (mycket) mer! Nu ska jag planera lite stationsundervisning för i morgon och sedan mysa lite till! Måste passa på nu, för sen är jag ensam i drygt 2 veckor till, och sen jobbar Peter så mycket så man vet aldrig när vi får en myskväll ihop igen...
.
Men lördagskvällen var det ju jag skulle skriva om. Vi började hos mig, åt lite god ostglasskaka och sen fick jag gå en liten promenad på stan med Amra, Linda, Anneli och Madde. Så här såg det ut:
.
Rätt vad det var så märkte jag att vi var tillbaka hos mig, eller utanför i alla fall. Kände igen fläkten som surrar där utanför och undrade vad vi riktigt skulle göra. Vi gick in, och kom till en lokal med tillhörande bastu!! Riktigt fräsh och fin lokal, definitivt värt att hyra den om man är lite fler! Och vilken kul kväll det blev! Jag kan inte minnas när jag senast haft så kul!!! Här är några utvalda bilder:
.
Jag ville ta en bild på toaletten, och Chriso ville vara med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0