The end

Vet ni vad!?! I dag höll jag mina sista lektioner! Det känns konstigt... Min sista praktik är nu slut och jag har nästan ingen mer skola. Jag är ledig i två veckor och sen flyttar jag hem. På heltid. Just nu har jag egentligen inga känslor, jag vet inte vad jag ska känna. Ena stunden är jag superglad för att jag äntligen får flytta hem, och nästa blir jag ledsen för att mitt liv i Vasa är slut. 4 år av mitt liv har jag tillbringat här och lärt känna en massa fina människor. Men innan jag börjar gråta ska jag nog avsluta det här inlägget och tänka på annat. Men var ändå beredda på att det kommer att vara mycket "sista" nu i 2 veckor framåt :)
.
Här är i alla fall det kort som jag gjorde till klassen som tack för praktiken!
(orsaken till den svarta fläcken på framsidan är att det stod vilken klass det var där, så det har jag tagit bort...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0