Till salu

&quoMina studier är snart slut, och jag flyttar nu från Vasa. Därför försöker jag sälja så mycket jag kan! Här kan ni kika på köksgrejer och lite annat smått och gott till billiga priser. En del finns också på tori.fi. Klicka på länkarna för att komma till de sidorna. Köparen får hämta allt själv :) Klicka på bilderna för att göra dem större. Vill du ha något kan du skriva en kommentar här (glöm inte e-mail adressen då, den syns inte för andra men så att jag kan kontakta er..) eller skicka ett mail till [email protected]. Först till kvarn.
.
5 €

512 MB USB-minne

2 € styck
skärbräde
visplar i silikon
grått duschdraperi, tvättar det såklart innan jag säljer det!
1 € styck

tvålpump till badrum
underlakan för 80 cm säng  påslakan

2 grunda, 3 djupa ht: normal;">6 av varje

50 cent styck

liten prydnadssak, man kan fästa en lapp bakom ballongen
dynvar dynvar
20 cent styck

bruna bordstabletter, 4 st

Allt här under skickas på posten ifall du inte befinner dig på Åland, av den enkla anledningen att grejerna är på Åland :)

5 € styck

storlek M
storlek 36 eller 38, minns inte men ska kolla upp det!
storlek M tror jag   storlek S

30 €
(oanvänd, säljes pga felköp)

45 €
testad, men inget för mig... Garantikvittot medföljer

Kommentarer
Postat av: Simeon

Jag tar pokersetet (paf)

2011-09-25 @ 19:28:55
Postat av: Anna

Jag köper gärna mapparna och fönen :)

2011-09-26 @ 14:54:32
URL: http://so-fluffy.blogspot.com/
Postat av: Heidi

Köper gärna Arabia vattenkannan. (Skickade även e-post.)

2011-09-27 @ 09:20:56
Postat av: Heidi

...och den röda kakburken

2011-09-27 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0