1 vecka kvar


Fragade ju haromdagen hur gammal ni tror att den har lilla sotisen ar. Det var visserligen bara en som svarade, men for att jag sjalv inte ska glomma bort att beratta svaret sa tanker jag nu avsloja det. Han ar 2 ar.. Fyllde 2 i mars i ar. Sa han ar en stor tva aring kan jag saga er :)

Nu har vi en vecka kvar pa barnhemmet, och samtidigt som jag verkligen verkligen langtar efter bade Zanzibar och att komma hem, sa vill jag absolut inte fara! Man har blivit sa fast vid barnen och Pamela att det kommer gora riktigt ont i hjartat att aka ifran dem. Nu kan jag inte skriva mer om det, for tararna borjar branna bakom ogonlocken, men har kommer i alla fall lite fler bilder!

Abdul med sitt colgate leende! Nagon modellscout dar ute kanske? :) Han ar storebror till Mwdini (scrolla ner sa ser ni vem det ar!)


Nurdin och Julia spexar


Koncentrationen ar stor da barnen ritar, har Godbless


Det bakas, tvattas och putsas skor
Vomilia


Severa


Gasper


Godfrey


Godbless


Tatu


Avslutar detta inlagg med en bild pa Odemary, mig och Godbless

Kommentarer
Postat av: Auntie BePe

Fanny, me odotamme sinua taalla kotimaassa! Minakin olen alkanut kyynelehtia Malesiassa vaikka lahtoon on viela 2 kuukautta. Nain vain kay kun jattaa hyvasteja ihmisille ja maalle. Suuri lammin hali ja toinen kun olet taas Suomessa ja tavataan.

2012-04-22 @ 07:01:47
Postat av: Sam

Heej Fanny, Julia och säkerligen Josefin också ;) Förlåt! Jag lovade ju att läsa och kommentera men jag har varit helt usel på det senaste tiden...har suttit med mitt exjobb och det förföljer en hela tiden..höll på att drunkna på Mariebad för att jag fick en sådan bra tanke angående mitt exjobb så jag slutade simma mitt i bassängen..Men nu ska vi se här. Mjoo det gjorde kanonont att trilla ner ifrån podiet, var helt övertygad om att jag brutit rumpan men inga då! Mja men fundera lite på teorierna om Mariebad...hmm brukar försöka se på folk om de är bassängkissare, men det är svårt...typ som när jag var liten och skulle hitta hiv-mannen..heeelt omöjligt juh! Slemmern..hur tänkte man här? Låter ju inte direkt inbjudande att plaska där...min tid på Åland är ju egentligen slut, men man verkar inte vilja låta mig åka...så jag vet inte om jag kommer härifrån..(vad i helv...hörde jag mig själv just tänka)

Men annars har jag bara skrivit på mitt exjobb, jag hade verkligen behövt din hjälp! Har läst 8 böcker om pedagogik och inlärning...tänk om du hade kunnat hjälpt mig, vad bra det hade varit! Sen har jag morrat åt fjortisar på biblioteket ...förklarade att folk sitter och studerar och försöker koncentrera sig osv...sen hann det gå fem minuter innan en nära vän ringde och berättade om hur han lyckats snurra till saker..vips satt jag och asgarvade och skrek i telefonen så man egentligen inte hade behövt en mobil för det hördes ändå hela vägen hem...mindre populär man blev då...men jag gjorde iaf inte som Josefin..hihih! Men jag får väl ta upp när Josefin var här då :D

Började med att vi vår på hotell adlon och spelade lite biljard...vi brukar ha saker att spela om och Josefin förlorade stort...så jag ska få en prinsesstårta nästa gång vi ses och sen skulle hon gå fram till en kille på arken och dra världens genom tiderna sämsta raggningsreplik...men eftersom jag har ett minne som en guppy glömde jag bägge delarna..och detta uttnytjade ju Josefin! Men påminn mig så ska du få vara med och se på spektaklet och få äta tårta(Hiiiih) :) Hur som haver var Josefin nyfiken på hur det varit när du och jag sågs på Kino, jag berättade och...vad i universum betyder TUSSA IHOP?! På lördagen försökte Josefin få över mig och hälsa på släkten...hade en plan där att trilla in och säga Hej det är jag som är Julias nya kille från Tanzania! Meeen de har ju inte sett en mörk människa i alla sina dar så jag ville inte riskera att bli en seriemördare så vi skippade det.

Sen var vi ju på arken, där blev det shots. Vi var ju tvugna att dansa lite på gubbhyllan :) Min käre vän som satt och kikade på sa att det så jättebra ut...till en början..sen mot slutet(när shotsen började verka)så såg vi ut som två kylskåp..festligt värre.

Klart att rått ägg är nyttigt...men josefin var inte övertygad...när hon försökte dricka det tänkte jag bara stack..det var tur att jag inte sa vad jag tänkte kan jag lova dig :) Mja sen åååh jag hade ju tippat att barnet på bilden var fem! Vilken miss! Angående tippa har jag sagt sedan länge..(tyvärr för dig) att jag ska vara förste lekledare när Josefin får barn! Så jag sa att jag tippar på att hon blir gravid i slutet av nästa år, vad tippar du? (måste försöka prata med Jonas...men jag hajar verkligen inte göteborska..)får slänga in lite skojsiga saker i potten. Sen tippade vi angående dig, men jag sa att jag måste få lära känna dig lite bättre innan mitt bud blir fast(vet ju inte ens vad det står på din att göra innan jag dör lista), om vad vi tippade kan jag inte berätta, det är dödshemligt eller nja..

alltså nu har du fått lite att läsa igen..vet inte riktigt vad jag har skrivit men jag tror inte jag behöver vara orolig för att din mamma (hon skriver ju på finska)har berättat samma nyheter ifrån åland som jag iaf ;)

Ha det bäst, Kramar

2012-04-22 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0