@ Zanzibar

Jepp jepp, nu har vi anlant hit. Det blev 2 dagar i Stone Town (men vi ska nog tillbaka dit innan vi far hem, den staden behover ses mer!!) och nu ar vi i Kendwa. Till allas gladje (hoppas inte...) dar hemma sa har det bara regnat och varit mulet i dag. Och Jossa som tyckte att vi sag sa himla bruna ut pa bilderna, neee, vi ar faktiskt inte sa jatte bruna... Inte sa som man skulle kunna tro efter 6 veckor i Afrika. Men sen har vi ju inte varit pa solsemester heller, den borjar nu! Och angaende rivjarnet, jo jag har bild pa det, men pa den har datorn kan man itne satta in nagra bilder sa ni far vanta pa det...

Eftersom det inte varit solvader i dag sa har jag unnat mig en pedikyr och manikyr pa stranden for sammanlagt 12 euro! I kvall ska vi fira valborg med lite wild africa. Valdigt spannande! Hehe, men kanske vi gar ner till strandbaren en svang! Hur som helst sa ar det valdigt fint har! Annu finare kommer det att bli sa fort solen kommer fram. Bilder far ni dock som sagt vanta pa. Vet inte hur lange, men jag kommer inte att ga till en dator pa nagra dagar, den har ar valdigt dyr och sa kan man ju anda inte fora over nagra bilder.

Men nu ska jag sluta svamla och ta en promenix pa stranden istallet. Ha det bra dar hemma och hall tummarna for att vi far sol resten av semestern! Behover det for att orka med gradu-slutspurten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0