Dagens bild

I går tog jag mig i kragen och uppdaterade kategorin Veckans klipp. I dag ska jag fortsätta med kategorin Dagens... Den här "dagens..." är en bild som jag hittade i går då jag satt och plockade i mina lådor. Tänk vad man kan hitta när man flyttar :)
Bilden är från den 16 september 2000 då Jossa, Ellida och Julia ordnade en överraskningsfest för mig då jag fyllde 13. De spökade ut både mig själv och varandra och så gick vi ut i kvarteren runt våra hus och hade hur kul som helst! Än i dag minns jag hur rolig dag det var. Men sen älskar jag både vännerna och överraskningar så vad kunde gå fel egentligen?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihi, alltså heeelt underbar bild! Åh, jag blir helt lycklig! Sjukt hur söta ni är! :D

2012-08-03 @ 23:51:54
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0