Dagens klippa

Det är posten! Jag var lite trött i går och passade på att göra lite saker man bara gör när man är trött. Som t.ex. att försöka låsa upp någon annans bil med min bilnyckel. Det gjorde jag då jag skulle köra från jobbet. När jag kom till stan gick jag och handlade och sen vidare till posten. I morse kom jag på att jag glömt mina varor på posten... Lite sent påkommet, jag vet :) 
 
Nåväl, i dag gick jag tillbaka till posten och frågade om nån kanske hade hittat min påse, och jodå, den fanns kvar! Och kan ni tänka er att de varit så snälla och satt mina kylvaror i kylen, så inget var förstört! Det gjorde mig himla glad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Ja det är tur att det finns så där snälla människor som hjälper oss lite mer förvirrade människor! ;D

2012-08-25 @ 07:35:44
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0