Höst

Oberoende om vi vill eller inte så är hösten på väg. Inte minst har det ju synts här på min blogg med de senaste dagarnas bilder från skogen. Och jag känner faktiskt att jag välkomnar hösten med öppna armar.
 
Hösten är en vacker årstid och jag ser fram emot att få gå ut i naturen och fotografera den. Dessutom börjar skolan snart och det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli så spännande med en egen klass att ta hand om, vägleda och göra framsteg tillsammans med. I dag har jag pysslat ihop de här två lådorna för kommande elevuppgifter:
Annat kul som är på gång i höst är bland annat simträningarna som jag kommer att hjälpa till med. Känner lite samma för simmarna som för eleverna jag kommer att ha. Dessutom ska jag dra babysim i höst och det har jag verkligen saknat!
 
Så jo, hösten får komma, men det behöver inte gå så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0