Kulturnatten part 1

I går kväll var det Kulturnatten med en massa olika program överallt i stan. Jag såg inte mycket men några saker får man ju bara inte missa! Som t.ex. Erica Dunders otroligt duktiga dansare, Labelled´s modevisning och självklart Emmaus stora modevisning. Till den sistnämnda hade jag dock inget batteri i kameran men de två tidigare knäppte jag lite bilder från. Här är några från Dunders dans.
Jag tycker Erica gör ett otroligt bra jobb med sina dansare. Det går verkligen att se att barnen tycker det är roligt och gemenskapen lyser verkligen om dem. De stora tar hand om de små och Ericas fantasi på olika koreografier tycks aldrig ta slut. Lyfter på hatten för henne!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihii, vad roligt att du har lyckats fånga just Malin på bild! (nästsista bilden alltså) Hon är så himla duktig! Måste skicka länk hit åt henne! :)

2012-08-18 @ 18:06:12
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0