Livstecken

Några dagar sen sist men jag lever och mår bra, oroa er inte :) Frånvaron har sina förklaringar i internetstrul, men nu är jag tillbaka och så länge blogg.se fungerar så är jag med här igen!
 
Jag börjar komma tillrätta här i min nya lägenhet och trivs riktigt bra! Det är en väldigt ljus lägenhet med stora fönster och sol nästan hela dagen, vilket gör att det blir varmt här inne på dagarna. Men då är det tur att jag har en stor balkong som man kan sitta på.
 
Förresten, jag har kommit på en sak: att flugor och liknande kräk lägger sig på rygg då dom ska dö. Iakktog en slö fluga häromdagen och då jag tittade på den en stund senare hade den vänt sig på rygg och dött. Likadant med odjuret på bilden. Den har legat på rygg på min balkong sen i går. Men så fort man kommit nära har den börjat sprattla med benen och vänt på sig, men nu är nog krafterna slut. För där ligger den alldeles död och jag vill inte röra den. Så den får ligga där. Intressant va´?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0