Lycka till Staffan!

I morgon tar min lillebror sitt pick och pack och flyttar till Örebro. Vi två som kommit varann närmare och närmare de senaste åren då jag bott i Vasa, och speciellt sen jag flyttade hem till mamma och pappa och bodde vägg i vägg med honom. Men nu ska han ut i stora vida världen och stå på sina egna ben. 
 
Jag känner mig lite mammig och undrar hur det riktigt ska gå, men som storasyster är jag säker på att det kommer att gå finfint! Han ska nu ta vid där jag slutat, med studielivet, och jag kan bara säga att det är en av de bästa tiderna i ens liv! Så njut, ta till vara på alla dagar du bara kan, och kom ihåg att plugga lite där emellan också!
Jag kommer snart och hälsar på!!
Bamsekramar till dig Staffan, ser fram emot att höra alla tokiga storys sen!

Kommentarer
Postat av: Staffan

jadu, vi får väll se hur de går :D

2012-08-27 @ 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0