2 dagar bastu

Haha, här ska ni få höra något tokigt. Det är så typiskt mig, jag råkar alltid ta någon annans tvätt-tid eller liknande när jag är ny i ett hus. Den här gången var det en bastu-tid. Jag hade bokat för mig och Ronja, igår, och där sitter vi i godan ro när det plötsligt bankar på dörren. Mystiskt tyckte vi, ända tills vi såg att jag ju bokat torsdagen! :) Men dom som skulle vara där var snälla och lät oss basta med dom, så istället för en mysig tjejbastu för två blev det en lära-känna-nytt-folk-för-en-kväll-bastu med sex andra personer.
.
Och för att inte slösa bort dagens bastu-tid så ska vi såklart basta i dag med! Ska bli skönt i den här kylan, -25° här nu...
.
Några bilder från Vasas konstnärliga husdekorationer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0