Bråda dagar

Jag upptäckte i går att jag har ca 3 veckor på mig att skriva klart min gradu... Vilket innebär att jag har väldigt mycket att göra på väldigt kort tid :) Få se hur det går. Om en stund ska jag i alla fall gå till simhallen för ett jobbpass. I kväll blir det bastu med Ronja och i morgon har jag fullt upp hela dagen. 8.20 ska jag vara i simhallen som funktionär på FM, 14.00 har jag graduhandledning och 15.00 lektion. Sen får vi se om jag far till simhallen igen, det beror väl på hur det går för Ålänningarna, om de simmar någon final eller ej! Annars har jag nog så mycket att göra hemma också, åker hem sen på natten så måste packa... Tudelu så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja heja! ;)

2012-02-02 @ 20:14:51
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0